Srpen 2012


25 způsobů, jak zformovat postavu

18. srpna 2012 v 19:03 | Kikkia |  Cvičení.
Aerobní sportovní, cvičební i pracovní fyzické aktivity mají velice významné účinky na spalování kalorií a tonizování různých svalových skupin.
Aerobik Množství spálených kalorií* - 228 za půl hodiny Potenciál aktivity na tvarování postavy - Tonizace břišního svalstva, svalových skupin boků, stehen a hýždí a v závislosti na typu provozovaného aerobiku i dalších svalových skupin.
Běh na lyžích Množství spálených kalorií* - 486-1116 za hodinu v závislosti na rychlosti a na terénu, kterým běháte Potenciál aktivity na tvarování postavy - Tonizace svalstva horních končetin a ramen, svalstva břišního a hýžďového, svalových skupin na bocích, svalů stehen a lýtek, jakož i svalů spodních a horních partií zad.
Elipsový trenažér Množství spálených kalorií*- 500-600 kalorií za hodinu Potenciál aktivity na tvarování postavy - Tonizace veškerých svalových skupin od pasu dolů a zároveň spalování tuků.
Chůze Množství spálených kalorií* - 100 kalorií za půl druhého kilometru Potenciál aktivity na tvarování postavy - Tato forma pohybu tonizuje svalstvo stehenní a hýžďové svaly, dále pak svalstvo boků a krajiny břišní.
Jízda na kole Množství spálených kalorií* - 135-345 za půl hodiny jízdy v závislosti na vaší rychlosti a na terénu Potenciál aktivity na tvarování postavy - Posilování a tonizace veškerých svalových skupin od pasu dolů včetně svalstva hýžďového, svalů stehen a lýtek.
Jízda na kolečkových bruslích Množství spálených kalorií* - 340-476 za jednu hodinu v závislosti na tom, s jakou intenzitou na kolečkových bruslích jezdíte Potenciál aktivity na tvarování postavy - Toto cvičení tonizuje svalové skupiny dolních končetin, především pak svaly lýtek a vnitřní a vnější strany stehen, hýžďové svaly a svalstvo krajiny břišní.
Kondiční běh a běžecký simulátor Množství spálených kalorií* - 102 kalorie za půl druhého kilometru Potenciál aktivity na tvarování postavy - Toto cvičení působí na zpevňování svalových skupin lýtek, svalstva stehen a hýžďových svalů a v poněkud menší míře i svalstva krajiny břišní.
Pěší turistika Množství spálených kalorií* - 250 kalorií za 30 minut Potenciál aktivity na tvarování postavy - Toto cvičení tonizuje svalové skupiny dolních končetin a hýžďové svaly, kromě toho má i kladné účinky na zvyšování vaší aerobní kapacity a vytrvalosti. Použijete-li turistické hole, dosáhnete tím i tonizace svalstva horních končetin a zad.
Plavání Množství spálených kalorií* - 249-351 kalorií za 30 minut v závislosti na plaveckém stylu a rychlosti plavání Potenciál aktivity na tvarování postavy - Umožňuje značně intenzivní spalování kalorií a tonizuje svalstvo celého těla, zvláště pak svaly nohou, svalstvo boků, trupu a rukou, svaly prsní a svalstvo zádové.
Práce v domácnosti Množství spálených kalorií* - 30-50 kalorií za 10 minut Potenciál aktivity na tvarování postavy - Tonizuje svalové skupiny horních končetin, pletence ramenního, hrudní svalstvo, svalstvo zad, hýžďové svaly, svalstvo krajiny břišní a svaly dolních končetin.
Práce v okolí domu Množství spálených kalorií* - Sekání:76 kalorií za 10 minut, Hrabání:37 kalorií za 10 minut, Úpravy živých plotů: 52 kalorií za 10 minut Potenciál aktivity na tvarování postavy - Tato aktivita tonizuje svalstvo paží, pletence ramenního, prsní svaly, svalstvo zad, hýžďové svaly, svaly krajiny břišní a svalstvo dolních končetin.
Rotoped Množství spálených kalorií* - 130-330 kalorií za 30 minut Potenciál aktivity na tvarování postavy - Toto cvičení tonizuje svalstvo dolních končetin a hýžďové svaly.
Rychlá chůze Množství spálených kalorií* - 198-250 kalorií na půl druhého kilometru (15 minut) Potenciál aktivity na tvarování postavy - Tato forma pohybu tonizuje svalstvo stehenní a hýžďové svaly, dále pak svalstvo boků a krajiny břišní.
Simulátory běhu na lyžích Množství spálených kalorií* - 254-339 za půl hodiny v závislosti na intenzitě tréninku. Potenciál aktivity na tvarování postavy - Tonizace svalových skupin na bocích, svalstva hýžďového, svalů stehen, svalstva horních končetin a ramen, ajkož i svalů spodních a horních partií zad.
Skákání přes švihadlo Množství spálených kalorií*- 110-130 kalorií za 10 minut Potenciál aktivity na tvarování postavy - Toto cvičení mimořádně působí na intenzivní spalování kalorií. Zpevňuje svalové skupiny stehen a hýžďové svaly, má i kladní účinky na rozvoj lýtkového svalstva.
Step aerobik Množství spálených kalorií*- 300 kalorií za 30 minut při použití kroku o délce 15 centimetrů Potenciál aktivity na tvarování postavy - Toto cvičení využívá svalstvo celé spodní části těla, zvláště pak svaly stehenní, svalstvo boků a kyčlí a hýžďové svaly.
Steppery a simulátory chůze Množství spálených kalorií*- 250-350 kalorií za 30 minut Potenciál aktivity na tvarování postavy - Toto cvičení tonizuje svalstvo stehenní a hýžďové svaly, dále pak svalstvo boků a lýtek.
Šlapací simulátor (studiová cyklistika) Množství spálených kalorií*- Přibližně 535 kalorií za 45 minut Potenciál aktivity na tvarování postavy - Toto cvičení působí na zeštíhlení svalů stehenních a hýžďových a tonizuje svaly krajiny břišní.
Tanec Množství spálených kalorií*- Za půl hodiny: klasický tanec105, aerobik 201-276, moderní tance 147, country tance 150 Potenciál aktivity na tvarování postavy - Tonizace svalových skupin stehen a lýtek, břicha, hýždí, pletence ramenního, horních končetin a horní partie svalstva zádového.
Tenis Množství spálených kalorií*- 475 kalorií za 60 minut v průběhu vysoce náročného zápasu Potenciál aktivity na tvarování postavy -Tento pohyb tonizuje svalstvo stehenní, hýžďové a lýtkové.
Veslování Množství spálených kalorií*- 240-360 kalorií za 30 minut Potenciál aktivity na tvarování postavy - Toto cvičení tonizuje svalstvo celého těla, zvláště pak svaly stehenní a hýžďové, dále pak svalstvo horních končetin, svaly krajiny břišní a zádové svalstvo.
Vodní aerobik Množství spálených kalorií*- 200-250 kalorií za 30 minut Potenciál aktivity na tvarování postavy - Toto cvičení tonizuje svalstvo stehenní a hýžďové, dále pak svalstvo boků, svaly krajiny břišní, svalstvo lýtkové, pažní a další svalové skupiny.
Zahradničení Množství spálených kalorií*- Sázení sazenic:48 kalorií za 10 minut, Pletí: 62 kalorií za 10 minut, Okopávání: 86 kalorií za 10 minut Potenciál aktivity na tvarování postavy - Toto cvičení aktivuje svalstvo celého těla, tonizuje svalové skupiny horních končetin, pletence ramenního, hrudní svalstvo, svalstvo zad, hýžďové svaly, svalstvo krajiny břišní a svaly dolních končetin.
*Údaje platí pro ženu o hmotnosti 75 kg. Pokud vážíte více, spálíte více kalorií. Pokud vážíte méně, spálíte jich méně. 1 kalorie = 4,2 KJ

Fast Food

16. srpna 2012 v 21:52 | Kikkia :D |  Tabulky
KFC:
Twister2520
Hot Wings 6 ks1970
Coleslaw salát800

McDonald - porce
Big Mac1910
Fish Mac1560
Hamburger970
Cheeseburger1100
Hranolky malé710
Hranolky střední1060
Hranolky velké1420
Chicken McNuggets 4 ks800
Chicken McNuggets 6 ks1200
McChicken sendvič1690
Jablečná taštička920
Milkshake vanilka - porce 240 ml1 170
Zmrzlina kornout600
Zahradní salát bez zálivky45
Zálivka na salát Blue cheese 50g1 040
Zálivka na salát Vinaigrette 30g1 080

Pizza 100g
Pizza se šunkou570
Pizza žampionová560
Pizza Margarita970
Pizza 4 roční období700

Ostatní - porce
Klobása (100g) s houskou - průměr2630
Párek v rohlíku - průměr990¨
Smažený hermelín (celý)2780
Langoš 100g1 740
Gyros - průměr 200g3 200

Sladké - kus
Dunkin Donut 75 g1050
Muffin 60 g900

Thinspo4

16. srpna 2012 v 19:51 | Kikkia :D |  Thinspo a inspirace.
A zase..přidávám Thinspo :D Neříkám že po dlouhý době-to fakt ne :D
PS:zapojte se do našeho programu hubněme společně! asi začnu s rozdělováním thinspa.. :) Hodně štěstí princezny...zkus dát coment ! :)


Thinspo 12.8.12

16. srpna 2012 v 14:53 | Kikkia :D |  Thinspo a inspirace.

Zažeň chuť na sladké.

16. srpna 2012 v 14:36 | Kikkia :) |  FAQ Tricks

Každou z nás někdy přepadne chuť na něco sladkého. Někoho častěji, někoho jednou za rok, ale potká nás to všechny. Jak mlsnou ošidit? Zkuste některý z tipů našich čtenářek.

Pomáhá mi, když jdu dělat fyzickou práci. Klidně třeba vydrhnout wc nebo čistit vanu, hlavně se něčím zaměstnat. Upřímně řečeno, to mi pomáhá i na vztek a smutek. A taky spaluji kalorie.

Jana, Praha


Snažím se chutě ošálit něčím jiným, třeba sušeným ovocem. Dost mi na to pomáhá také kandovaný zázvor, i když ten zrovna dietní není. Je ale moc dobrý a chuťově výrazný, takže mě "zachrání" na dlouho.

Veronika, Brno

Pomáhají mi třeba takové ty sušenky nebo pamlsky, které se dávají ke kávě. Na chuť je to tak akorát. Kromě toho jsem studentka, tak si vždycky za tou sladkostí představím peníze na kolej nebo skripta, a chuť mě dost rychle přejde.

Kamila, České Budějovice

Netrápí mě ani tak chuť, jako spíš nedostatek vůle. Sama si sladké nekoupím, ale jak dostanu čokoládu, pořád musím uždibovat. Řeším to jednoduše - okamžitě ji pustím "do oběhu" - prostě ji rozdám. Na mě nezbude, a je klid.

Linda, Beroun

Prostě si nedám. Počkám si vždy až domů, kde mám kvalitní hořkou čokoládu. Stačí čtvereček, a je po chuti. Je sice dražší, ale zase dlouho vydrží a necítím se provinile, že si škodím.

Klára, Pardubice
Své chutě si schovávám na "hříšný den". Ten jsem si stanovila na neděli. Když mám chutě, tak je uspokojuji právě v tento den. A pokud dostanu chuť v pondělí a je jasné, že do neděle nemám šanci vydržet, vždy si ji nechám alespoň na druhý den ráno a sladkost si dopřeju k snídani. Mám pocit, že tak nebudou ty následky tak strašné.

Dana, Vyškov

Obrazek

Nej 3 cvičební triky

6. srpna 2012 v 17:51 | Kikkia :D |  FAQ Tricks
uvádím dobré a nenáročné triky.Opravdu doporučuju
1.Zrovna si čistíš zuby.
Když stojíš a třeba si čistíš zuby tak si stoupej na špičky.Dokonalá lýtka jsou tu!!

2. Sedíš na židli. Zatínej zadeček na 10 vteřin.Opakuj nejméně 10x nebo dokud sedíš :))
3.stoupni si a nohy překřiž.Ruce protni mezi prsty(jako kdyby ses modlila :DDDDD) a ruce dej nahoru.Dlaně budeš mít nahoře a ruce do oblouku,souhlasí ? :D Ted se začni trupem hýbat (ano,v téhle pozici) do stran.Výborné na pas a protažení!! :)

Thinspo 15.8.12

5. srpna 2012 v 20:32 | Kikkia |  Thinspo a inspirace.